Unsubscribe from MM motors? VIF Aditiva - Motorová zkouška M1- Duration: 2:25. This feature is not available right now. Please try again later.
VIF a spol nečistí sání ani sací ventily, ale pouze vstřiky a vnitřek válce. Nic o nejnovější metodě čištění pomocí HHO plynu, atd. Největším zdrojem úsad je recirkulace výfukových plynů, to tam chybí, takže ani premiová paliva nepomůžou ! VIF je aditivum, které kromě zvýšení cetanového čísla a jiných vlastností,má také vlastnost čištění vstřiků a palivové soustavy.
Ta probíhá pomalu a postupně. Ten náš vynálezce pustil do motoru samotný VIF , lehce naředěný naftou, takže tento koncentrát se s vervou pustil do čištění a udělal to za pár minut. Cisteni vstriku Jan Bogumský. Ozvucime 81views.
VIF SUPER DIESEL ADITIV zimny -17°C - Duration: 1:51. Firma VIF postupně investovala do mísicích, plnicích a balicích zařízení, do budování vlastních skladových a administrativních prostor. Již se to tu probíralo.
Koncentrovaný VIF velice dobře protáhne vstřiky. Je to ověřené a vyzkoušené. A po přidání do nafty ve větším nožštví než je předepsáno motoru nijak neuškodí.
Jen se o ten VIF trochu zvýší provozní náklady. Za mne tedy jedine VIF. Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje Příspěvek od CarAudio 29.
Hodnoty na kanále se měří na volnoběh? Mám sice benzín, ale používám VIF , který přidávám při každém natankování dle návodu. Jedná se o postupné pročištění trysek a nikoliv vše hnedka, ale musím říci, že mám lepší pocit, když to není tak moc koncentrované.
Provádíme kompletní čištění vstřiků a celého vstřikovacího systému bez nutnosti demontáže vstřikovačů. Narazil jsem na tohle téma , kde popisují čištění vstřiků na dieselu aditivem VIF bez demontáže motoru. Nezkoušeli jste to někdo? Zvýšení poměru přidávaného VIF je k čištění už asi zbytečné, ale pokud si dobře přečtete pikslu, tak na ní je, že při větších mrazech(asi kolem -20) by se kvůli nezamrzání nafty by se měl přidávaný VIF zdvojnásobit.
Sám si ho tam zdvojnásobím hravě, ale myslíte, že toto někdo u pumpy dělá? Dnes som skúšal čistenie vstrekou priamo VIF -om. Najväčší rozdiel asi je len to, že som použil zimný a nie letný.
Pre úplnosť dodám, že auto je Sharan 9TDI 85kW Motion r. To taky můžte udělat ten váš test co čistí líp,jestli Vif ,nebo Casrol TDA,apod. Vysoce silný a koncentrovaný čistič speciálně určený k odstranění škodlivých usazenin tvořících se v celém systému vstřikování. Jedno ošetření pomůže uvolnit ucpané trysky, rychle rozpustí usazeniny a zlepší výkon. Překvapivě i po dvaceti letech je situace stejná.
Marku, myslím, že ne. Vtip je v čištění vstřiků , ne spalovací komory. To už naznačuje případ bufíka. Měla by se povést očista palivového čerpadla, potrubí, snad i sítka. Zbavuje naftu vody, a tím chrání opotřebení vysokotlakého čerpadla a precizních vstřiků.
Na snímcích níže vidíme vstřiky před a po vyčištění. Je mozne pouzit vif letni ako cistic vstrikovacu common rail dam cele baleni - 5ml. Metanova-odskušané alebo ako jednorázový čistič TEC.
V tomto článku se zabýváme aditivy do nafty, která se dále dělí na zimní a letní, dále čistící k čištění palivových soustav, k čištění vstřiků , k dekarbonizaci a čištění DPF filtrů, sportovně smýšlející motoristé je také používají ke zvýšení výkonu motorů - některá aditiva dokáží díky cetanovému busteru zvýšit cetanové číslo nafty. Přesně tak, něco je popsáno i TADY. Jasná věc, určitě dej potom echo, jak probíhá efekt dále.
Já si opravdu nemůžu vynachválit TEC. Před rokem čištěno a při tankování čisté nafty bez Bio a přidávání VIF , stále jako nové. VIF diesel je prodáván jako ochrana motoru, hlavně vstřikovačů, před negativními účinky biosložek obsažené v naftě.
V servise mi řekli, že si mám koupit aditivum na vyčištění vstřiků , pro zlepšení startování. Aditiva pro palivový systém osobních i užitkových vozů. Speciální aditiva do nafty i benzínu.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.