čtvrtek 22. února 2018

Ochranné sklo ano či ne

Tvrdší plastové ochranné fólie či „skla“ jsou vhodné všude tam, kde chcete telefon či tablet ochránit před tvrdšími nárazy. Pokud plánujete pořizovat chytré zařízení dětem či jim dokonce půjčovat to své, tlustší plastová vrstva nabízí nejlepší ochranu. Tradiční tvrzené sklo se většinou po několika tvrdších pádech rozbije, plast nikoli. Funkce skla primárně nespočívá v ochraně před pády,. Ochranné sklo je pevné, drží tvar a není problém jej položit na sp.


Ochranné sklo ano či ne

Pro někoho je to zbytečnost, pro mne ne. I neexponovaný dosplay na notebooku si rád chráním, protože chci mít věci co nejdéle jako nové. Nalepení velké folie na 13. Osobně jsem vždy spoléhal na ochranné sklíčko displeje, ale díky tomu, že můj nový přístroj stojí téměř tisíc korun, začal jsem uvažovat o jeho ochraně.


Nabízí se dvě varianty ochrany, a to buď fólie nebo tvrzené sklo. Můj mobilní telefon má skleněná záda, proto jsem koupil fólii na displej a tvrzené sklo na záda telefonu. Fólie na displej je podle mě. Zvažuji nákup mobilu Nokia který má displej se sklem Gorilla Glass 3. Telefon má hliníkové tělo.


Myslíte, že je třeba pro jistotu ještě na toto sklo přikoupit další ochranné sklo , není to přehnané? Právě z tohoto důvodu vzniklo ochranné sklo nebo folie na mobil a displej. Jednoduchý vynález, který dokáže zamezit naprosté většině viditelných va které souvisejí s každodenním zacházením.


V dnešní době se nejrůznější značky zaměřují téměř výhradně na vývoj těchto typů produktů. Do naší nabídky jsme zařadili skla a folie na displej od. Se svými mm tloušťky ochrání displej vašeho zařízení před rozbitím či poškrabáním. Snadná, jednoduchá a rychlá aplikace skla bez vzduchových bublin je umožněna díky nejkvalitnější vrstvě.


Ochranné sklo ano či ne

Ne vždy musíte použít veškeré instalační příslušenství. Kreditní nebo klubovou kartu máte určitě po ruce - jde jimi nahradit instalační kartičku, když není v balení. Zprvu se pán rozmluvil o ochranné fólii na displej.


Sdělil mi, že ochranné fólie chráni displej především proti poškrábání a oděrkám, nikoliv proti větším nárazům či pádům. Balení ochranné fólie obsahovalo čistící hadřík pro snadnou instalaci. Na krabičce byl natisknutý český manuál, jakým způsobem fólii. Stačí při dokončení objednávky napsat do kolonky slevový kód: SKLOa sleva je vaše.


Navíc nezapomeňte využít osobního vyzvednutí na prodejně. Takže tloušťku vybíráme spíše podle toho, zda chceme, aby bylo ochranné sklo na našem telefonu patrné nebo ne. Také podle toho, zda chceme extrémní či spíše průměrnou ochranu proti jakémukoliv nárazu nebo zda už nechceme mobil nijak zvětšovat, aby se vešel do pouzdra, nebo je nám naopak jedno, jak silnou vrstvu na telefon ještě přidáme. Velmi tenké zpracování pouhých mm s tvrdostí 9H,1 průhledné s přesnou odezvou doteku, výborná ostrost obrazu, snadná instalace bez bublinek.


Dokonale hladký povrch s oleofobní. Sklo za sporákem - ano či ne ? Ahoj, měla bych dotaz. Bavila jsem se s tetou v kuchyňském studiu a bylo mi řečeno, že si není úplně jistá, jestli může sklo se vzorem za sp.


Ochranné sklo ano či ne

Kalene sklo je nejlepší volba,bude-li za varnou deskou. Prasknout by nemělo nikdy. Dpkonce mi odletela metla z mixeru a sklo nerozbila.


Chtěla jsem mít za linkou sklo v kuse metry,nedelene a byl problem u kaleneho s výrobou. Navic cenovy rozdil mezi nimi byl priserny. Za Lacobel jsem dala 800Kc bez dopravy a montáže,pokud praskne,klidne koupim. Tlak vzduchu v této kapse pak omezuje výkon čerpadla a zabraňuje vodě obtékat zářivku ze všech stran, což má vliv na účinnost UVC lampy a také na rovnoměrné ochlazování ochranné trubice.


Křemíkové sklo je křehké a není-li vodou ochlazované ze všech stran, může to vést k jeho přehřívání a prasknutí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.