pondělí 5. března 2018

Hlenová zátka příznaky

Hlenová zátka příznaky

Hlenová zátka (lat. Operculum ) je zátka , která se vytváří během těhotenství. Tato zátka vyplňuje a utěsňuje cervikální kanál děložního čípku a ochraňuje plod v děloze před bakteriemi. Nepropustí dovnitř žádné bakterie, infekce a ochraňuje děložní čípek před poraněním.


Spolu s plodovými obaly tak tvoří ochranu proti inkfekci plodu. Tvoří tak společně s plodovým vakem ochranu plodu. Jak dlouho odchází hlenová zátka.


To, že došlo k odchodu hlenové zátky, si těhotná může všimnout na toaletě, ale také, a je to časté, si odchodu zátky ani nevšimne. Brát odchod hlenové zátky jako začátek porodu – nyní z vlastní zkušenosti – není. Blížící porod může signalizovat odchod hlenové zátky: hlenová zátka během těhotenství vyplňuje děložní hrdlo a jejím hlavním úkolem je tvorba bariéry mezi dělohou a pochvou k zabránění přístupu infekce.


Hlenová zátka příznaky

V okamžiku, kdy dochází k prvním kontrakcím, které maminka často vůbec nevnímá a neregistruje, dojde k uvolnění hlenové zátky. Děložní hrdlo je totiž normálně uzavřeno jakousi hlenovou zátkou, která nepustí bakterie z pochvy do dělohy, kde by mohly způsobit zánět. Pokud nemáš kontrakce a nebo ti neodtekla či neodtéká voda, tak se plašit nemusíš a do porodnice také ne.


Ale nejsem si jistá tím, jestli je tam ta krev normální. Kdyžtak si tam zkus zavolat. No vlastne jsem o tom ani nevedela az na kontrole mi rekli, ze mi jiz odesla hlenova zatka a ja jsme si matne vzpomela, ze asi pred dny jsme mela takovy ruzovy hlen - tak to asi bylo ono.


Tomik narodil a to sel KP a byla jsem prvnorodicka. Věděla jste, že odchod hlenové zátky neznamená poro ale pouze přípravu na něj? Nejprve odejde hlenová zátka a poté praskne plodová voda.


Podívejte se na rozdíl mezi hlenovou zátkou a plodovou vodou. Ted´už mám dní po termínu. Zjistila jsem to na wc, když jsem se utírala. Zátka mi odešla včera ráno.


Bylo to jen 2krát po sobě a přes den už nic. Hlen byl s nahnědlou i čerstvou krví s příměsí vaginálního sekretu. Ten jsem měla v těhotenství zvíšený a do bílé barvy.


To je ale běžné-pokud nejsou jiné příznaky jako při mykóze. Přečtěte si, jak vlastně vypadá a zda vás hned čeká poro když odejde. Ahojky Míšo, nevím zda i ještě poradím, ale u prvního mi hlenová zátka odešla na dvakrát, takové hodně velké kusy a rodila jsem pak za dny, ale to mi praskla voda, takže jsme jeli. Je to opravdu individuální. Popis nemoci, diagnózu, příznaky nemoci a zkušenosti lidí s nemocí pavučinka před okem.


Hlienová zátka (po lat. operculum ) je zátka , ktorá sa vytvára počas tehotenstva. Táto zátka vypĺňa a utesňuje cervikálny kanál krčka maternice a ochraňuje plod v maternici pred baktériami. Neprepustí dovnútra žiadne baktérie, infekcie a ochraňuje krčok maternice pred poranením. Ahoj vseci potrebuji radu hlenova zatka mi odesla 1. C o myslyte jak dlouho to muze jeste trvat termin mam 29.


Ahoj holky, chci se zeptat, jesti mi mohla odejít hlenová zátka. Odchod hlenové zátky - za jak dlouho přijde porod? Jak přesně vypadá hlenová zátka ? Mně odcházela snad celý týden, pak už jsem si říkala, že to je vše.


Hlenová zátka příznaky

Ahoj holčiny, jen jsem se chtěla zeptat nějakých zkušenějších maminek, jak přesně vypadá hlenová zátka. Musí být s příměsí krve nebo to může být jen klasický průsvitný hlen. I o tom se diskutuje na Modrém koníku.


Přečti si zkušenosti a názory ostatních.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.