Základní doporučené huštění pneumatik je uvedeno v tabulce níže, avšak výrobci pneumatik a výrobci motocyklů tlak dále upřesňují. Tlaky používané v praxi jsou proto různé. Musí se brát v úvahu nejen zatížení, ale také konstruk. Huštění pneumatik motocyklů.
Podhuštěné pneu ztrácí přilnavost. To stejné platí i pro přehuštěnou pneumatiku, p. Někteří výrobci mají uvedené optimální huštění pro různé teplotní podmínky, zejména jde o sportovní pneumatiky. Stavba pneumatiky, radialní nebo diagonální?
První konstrukce pneumatiky byl typ diagonální. S příchodem extrémně rychlých motocyklů byly vyvinuty radiální motocyklové pneumatiky. Těžko vyjádřit, jak moc je důležité mít pneumatiky správně nahuštěné. Tlak v pneumatice významnou měrou působí na chování. Nehustěte pneumatiku , která není připevněna k motocyklu nebo k montážní stolici pneumatik.
Tabulka huštění pneumatik dle výrobce: Níže uvádíme odkazy na tabulky huštění pneumatik dle výrobců a typů vozidel. Snadno si si tak vyhledáte údaje o tlaku, které se týkají konkrétně vašeho vozidla. Například výrobce pneumatik Continental má podrobnou databázi s údaji o správném tlaku pro více jak 7vozidel. Tímto označením se rozumí plyny, které mají menší teplotní roztažnost než vzduch a při změně teploty se díky nim prakticky nemění tlak.
Pneumatiky nahuštěné těmito plyny tedy nevyžadují tak častou kontrolu. Vaši peněženku nejen kratší životností pneumatik , ale i vyšší spotřebou paliva. Podobně jako v předchozím případě je přitom zvýšení spotřeby velice citelné, platí zhruba, že za každý bar pod doporučenou hodnotu se zvyšuje spotřeba paliva až o. Pro huštění pneumatik. Kompresor je vhodný k huštění pneumatik osobních automobilů, motocyklů , či jízdních kol. V zadní části těla jsou ukryté přídavné adaptéry pro další použití.
Vestavěný, digitální pneuměřič zobrazuje naměřený tlak v několika různých jednotkách. Pomocí tlačítek lze nastavit funkci Auto-Stop, kdy se přednastaví potřebný tlak, který posléze kompresor př. Vybavení: m tlaková hadice s rychlospojkou, úložný box, přepravní rukojeť, m síťový kabel. Do vašich kol se tedy hned po přezutí nedostane vlhkost, která způsobuje korozi disků a vady ventilů, ale dokonale suchý vzduch.
Provádíme auto pneuservis a nově i pneuservis motocyklů. Avšak výrobci pneumatik a výrobci motocyklů tlak dále upřesňují. Uživatel vozidla kontroluje tlak huštění svých pneumatik průměrně jednou ročně. Popis: Nožní hustilka osazená dvěma písty, určená k huštění pneumatik automobilů, motocyklů , kol, matrací apod. Hustilka nožní 2-pístová s manometr.
Jak je uvedeno na štítku u palivové nádrže jsou tyto parametry určeny pro motory 1. Odhaduje se, že správné huštění pneumatik může mít za následek nárůst v palivové účinnosti. Pokud vezmete v úvahu i zvýšenou životnost pneumatik , Vaše úspory budou ještě vyšší. Takže vždy dodržujte předepsaný tlak.
Předepsané tlaky huštění uvedené v manuálu je nutno dodržovat. Stáří pneumatik by nemělo mít na uvedený problém, můžou způsobovat unikání tlaku nebo chvění. Doporučujeme zkontrolovat nastavení geometrie přední nápravy. Popřípadě vyčkat, jak se auto bude chovat na letních pneumatikách. Objednávejte online na Svarecky-obchod.
Jelikož se provozní podmínky značně liší, není možné přesně odhadnout životnost žádné konkrétní pneumatiky chronologicky v čase. Nízky tlak v pneumatikách má mnoho negatív. Správny tlak v pneumatikách.
Medzi tieto negatíva patrí oveľa dlhšia brzdná dráha na mokrej vozovke, nižšia odolnosť voči aquaplaningu, nežiaduce reakcie vozidla pri manévroch, sťažené parkovanie auta (ťažšie pohyby riadenia volantu), riziko defektu pri jazde, zrýchlené opotrebenie dielov volantu, nerovnomerné opotrebovanie. Ideálně se hodí pro huštění matrací, gumových hraček, míčů a pneumatik kol, motocyklů i automobilů. Napájení na V zvládá průtok vzduchu litru za minutu a maximální tlak přístroje barů.
Automatické vypnutí eliminuje riziko přehuštění nebo naopak nedohuštění. Součástí balení jsou další adaptéry pro různé použití ( huštění míčů, matrací, bazénů a pod.). Vzduchová hadice má délku 50cm.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.