úterý 23. dubna 2019

Jak odstranit smůlu z rukou

MILÁ LUCKO DĚKUJI ŽE MĚ TAK BRÁNITE. BYLA TO MOJE CHYBA ŽE JSEM SI TO NEPŘEČETLA NEŽ SEM TO SEM DALA. ALE JÁ SI TAKÉ MYSLÍM ,ŽE NIKDO NENÍ DOKONALÝ. TŘEBA PANÍ UČITELKA LONI OPRAVILA MÉMU SYNOVI JAKO HRUBKO ZAVINUTÉ DÍŤĚ NAPSALA NÁM ,ŽE TO MÁ VYPADAT TAKHLE ZAVYNUTÉ. Kromě oblečení si smůlu často můžeme z venku přinést i na kůži.


Zejména děti si ruce od smůly umažou, když v lese sbírají šišky. Lepkavá hmota nejde dost dobře umýt obyčejným mýdlem. Posledním způsobem, jak pryskyřici z oblečení odstranit , je pomocí žehličky. Přiložte na skvrnu ubrousek nebo savý papír a několikrát ji přežehlete horkou žehličkou.


Smůla se teplem rozpustí a vsákne do ubrousku. Pro jistotu použijte několik vrstev ubrousků, aby pryskyřice neprosákla až na spodní stranu žehličky a tím ji nezničila. Mám také od smůly tričko, jak jsem zaštipovala na jaře borovice - to jsem zase tady.


Osobně jsme stromek podkládali, takže zkušenosti mám víc s pryskyřicí na rukou , k. Přidal katerinadoul, dne 18. Rozhodli jste se využít krásného počasí a vydali jste se na procházku i se svými ratolestmi, které již po chvíli ozdobily své kalhoty nepří. Ruce si nejprve promneme čistým rostlinným olejem, který má každý doma a následně odstraníme mastnotu z rukou obyčejným mýdlem. Olala, ruce jsou, jako by jsme nikdy na žádnou pryskyřici nesahali. A nervy z ulepených rukou jsou pryč.


Samozřejmě tento postup provést, až po seškrábání všeho, co si chcete nechat. V lese stačí trocha neopatrnosti a nebo si někde sedneme na lavičku z čerstvého dřeva a neštěstí je na světě. Smůlu , která se nám přilepila na oblečení, pouhým vypráním v obyčejném prac. Vezměte kus látky, ze které chcete odstranit pryskyřici. Tento kousek polijte odlakovačem na nehty.


Já jsem použila klasický odlakovač s acetonem z DM. Chvíli počkejte, až se odlakovač vsákne a začne účinkovat. Kousek látky vyperte v ruce a opláchněte vodou. Je to trochu OT, ale letos se opět chystám do Chorvatska a každý rok se potýkám s jedním problémem a to j. Zdravím nemá někdo osvědčený tip, jak dostat z auta smůlu (smolu, pryskyřici atd.) z borovice?


Měl jsem auto týden pod Chorvatskou borovicí a je teď samá kapka. Smůlu nejlépe odstraníte, jak z rukou tak z nástrojů motorovým olejem. V létě jsme si koupili na zahradu nový stůl a lavice, které se měli namořit libovolnou barvou. Asi dva týdny po natření ale začala ze stolu a lavic. Víc než se smůlou mám problém s jehličím z borovic – napadalo všude a ze škvír a např.


Smůlu můžete z povrchu zahradního nábytku odstranit technickým benzínem, acetonem, benzínovým čističem, lakovým benzínem nebo terpentýnem. Typ rozpouštědla je třeba volit s ohledem na typ povrchové úpravy zahradního nábytku, aby zvolený přípravek povrch dřeva nepoškodil. Vložil(a): Jarka mmm, 22.


Tak dneska jsme byli u babičky pro předčasného Ježíška. Dcerka mmj i vesele lezla pod stromečkem. Doma jsem si pak všimla,že má ve vlasech spoustu smůly :D. Jak dostat smůlu z vlasů?


Včas příště podložit stromek nečím na co pryskyřice může odkapávat. Pryskyřici rozpouští benzin (terpentin, líh, aceton či odstraňovač starých laků), ale je to otázka zda je to pravé, protože může koberec odbarvit. Z rukou jej též odstraníme tak, že jej uvolníme kuchyňským olejem a pak teprve umyjeme mýdlem. Ukážeme vám, jak se pomocí jednoduchého, ale extra efektivního domácího tonika dokážete zbavit většiny z těchto drobných chybiček krásy, a to již za jedinou noc.


Tento domácí tonik, skládající se pouze ze dvou obyčejných surovin, vyčistí vaši pokožku na rukou a obličeji nejen od pigmentových skvrn, ale také od akné či vyrážek. Prosím o radu, jak odstranit razítkovou barvu z rukou. Inkoust má všude na rukou.


Umyla jsem ji mýdlem, ale nepomohlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.