úterý 28. března 2017

Jak dlouho odchází hlenová zátka

Jak dlouho odchází hlenová zátka. Zátka může odejít také při vaginálním předporodním vyšetření, kdy lékař sleduje také otevírání děložního hrdla. Hlenová zátka - odchod hlenové zátky.


Je to malé množství hlenu uvnitř děložního čípku, kde zůstává po celou dobu těhotenství. Tato zátka vyplňuje a utěsňuje cervikální kanál děložního čípku a ochraňuje plod v děloze před bakteriemi. Nepropustí dovnitř žádné bakterie, infekce a ochraňuje děložní čípek před poraněním. Spolu s plodovými obaly tak tvoří ochranu proti inkfekci plodu.


Může hlenová zátka odcházet po více dní? Nebo hlenová zátka odchází jednorázově a mám plašit, že něco není OK? Mám dnes termín porodu. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Názor od zkušených pro nováčka.


Bolest bricha, muze to byt po behani? Jakého gynekologa můžete doporučit v Hradci Krélové? Po maturitě se zabiju (dlouhé) Může být pozitivní TT? Otázka na muže: Poznáte při sexu, že žena rodila?


Odešla mi hlenová zátka ,nevim jestli celá,nebo jen část,ale jsem z toho dost vyplašená. Mě začala odcházet hlenová zátka asi hodin před porodem. Protože jsem nevěděla, že jeto zátka , tak jsem jela do nemocnice, tam si mě nechali. Večer na vizitě ještě pan primář říkal, že to může trvat týden nebo, že porod přijde hned.


Přišel ten den v hodin večer (první bolesti), malej byl na světě druhý den v 1:19. Blížící porod může signalizovat odchod hlenové zátky: hlenová zátka během těhotenství vyplňuje děložní hrdlo a jejím hlavním úkolem je tvorba bariéry mezi dělohou a pochvou k zabránění přístupu infekce. V okamžiku, kdy dochází k prvním kontrakcím, které maminka často vůbec nevnímá a neregistruje, dojde k uvolnění hlenové zátky. Může být i narůžovělá, hodně vodnatá nebo naopak hodně hustá. Naopak plodová voda nikdy nepřestane téci, až po porodu miminka.


Poslíčky dokážou být velmi. Typicky hlenová zátka odchází tehdy, když se blíží termín porodu a děložní krček se začne roztahovat. Kromě poklesu břicha se jedná o neklamnou známku toho, že porod během několika dní až týdnů propukne. Jedná se o jasný signál, že se tělo začíná pomalu připravovat na porod – na odjezd do porodnice to však zdaleka není.


Někdy bývá zaměňován s odtokem plodové vody, který je ovšem úplně jiný. Nejčastěji žena objeví hlen na kalhotkách nebo při utření na toaletním papí­ře Těhotenství. Jak to vypadá, když odchází hlenová zátka ? Pokud by vám neodtekla ani těsně před porodem plodová voda, tak vám lékaři pomůžou.


Já jsem to také měla nažloutlé a jenom tam byl malinký kousíček červeného. Pokud si nejdste jistá, zavolejte to gynekologovi. Dnes už je takový nažloutlý, tak snad už bude konec. To, že z vás ale odchází.


Díky zátce je děložní krček pevně uzavřený. K produkci hlenu dochází i mimo těhotenství, má však jinou funkci. Na začátku menstruačního cyklu tvoří jakousi bariéru proti spermiím, naopak během plodných dnů se jeho konzistence změní tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.