pondělí 11. února 2019

Jak se projevuje vadný vstřik benzin

Přesto vadný vstřikovač není automaticky „odsouzen“ k výměně. Právě tomuto tématu se věnuje následující text. Nároky na správnou funkci vstřikovačů jsou vysoké, pracují za vysoké teploty a jejich úkolem je vstříknout do válců přesné množství paliva za definovaný a velmi krátký čas. Vadné vstřikovače způsobují nepravidelnosti v chodu motoru a problémy při startování.


Celkem se na tom nedá nic zku. Tlak vstřiku je dán a pak se řídí elektronikou, a ta elektronika nepozná, že se jedná o mechanický problém nebo o el - prostě napíše vadný vstřik. Jo a dá se říct (neni to na 1), že vadný vstřik , teče stejně jako u klasiky horem přes.


Ty se do motoru dostanou většinou po jeho nasátí vzduchem. Pokud se zaměříme na palivovou soustavu, pak ji musíme rozdělit podle toho, jaké palivo motor spaluje. Když po zahřátí přepne na plyn, motor se zklidní, chod se vyhladí a začne táhnout. Když vypnu plyn, tak opět rodrnčí a netáhne.


Nevíme, jak dlouho ten test běžel, nebo jak to probíhalo. Ale vadný vstřik se může projevovat tak, že pouští hodně paliva do přepadu, nebo netěsní na jehle a pouští hodně paliva do válce, nebo je bordel na jehle a paliva do válce pouští málo (ucpané dírky) a nebo blbě rozprašuje. KO bez vyndavání a testování.


Děsí mě to, že při studeném startu vyletí plno hustého bílého kouře. K tomu má motor takový tvrdý zvuk při startu, ale to jen občas. Hodně lidí mě straší s tím že mi protéká vstřik. CDTI 16V si myslím, že by měl být kultivovanější, výkon dobrý, ale ten volnoběh. Donate není povinný, a proto se ujistěte, že vám peníze nebudou.


Zdar chlapi, potřeboval bych poradit, jak člověk pozná špatný vstřik nebo jestli je tu někdo tak dobrý, že by mě rovnou řekl, jaké mají být hodnoty v bloku měřených hodnot. Vlastním totiž originální VAC-COM diagnostiku, tak bych si to napíchl. Aby se předešlo těmto extrémním podmínkám demontáže vstřiků, a následným velkým nákladům na opravu, je třeba nepodceňovat údržbu vstřikovačů. Obraťte se proto na odborníky z Autochodura s. Diagnostika ti může napovědět, že by mohl být vadný vstřik , ale dokud je nevyndáš a nenecháš otestovat, tak nebudeš mít jistotu stejně.


Ale na to najdeš odpěď v odkazech od Kobliha. Vstřiky se repasujou, pokud to jde. Batistuta: Právě že projel. D: já když sem s tim byl poprvý na TDi log na VAGu u Rybízka z Dieselpower ( jel sem tam kvůli škubání ve výkonu) v Ústí tak mi řekl, že to jede moc pěkně, ale že jde do háje druhej vstřik.


U turba podivat se na hadice, jak je v nich olej a pokud jsou kapky, zamyslet se. Pokud se mění brzdové kotouče, je třeba vyměnit i brzdové destičky. Ty staré jsou vybroušené podle původních kotoučů a tento výbrus by přenášely na nové kotouče, čímž by došlo k jejich znehodnocení,“ upozorňuje Klouda. Další částí podvozku, na níž se mnohdy projevuje nadměrné opotřebení, jsou ložiska kol.


Mně se jenom líbí, jak se všichni, včetně Tebe, ohánějí diagnostikou, diagnostika není všemocná, mnohdy označí závadu jen rámcově a někdy taky úplně blbě! Mně jednou na autu vyhodila (sám diagnostiku mám, a nijak nekvalitní) doslova: Závažná porucha na vstřikovacím čerpadle a nakonec to byla vadná řídící jednotka spouštěče airbagů. Ony jsou totiž potom prováděny regenerace neustále dál, takže když byl ještě k tomu vadný vstřik , pak ten výfuk musí tedy. How to rebuild front brake caliper - VW Audi Skoda Seat - New piston and seals (COMPLETE GUIDE) - Duration: 14:11.


Jak se závada projevuje. Je mi jasné, že je to míň jak za nový original, ale kde mám jistotu, že vydrží? A je pravda, že nejdou repasovat? Svieti kontrolka motora. Na fóru jsem se několikráte dočetl , že Primuše Pjsou náchylné na poškození horního uložení předních tlumičů, někdo tady nabízel i nějaký domácí produkt trvalého řešení - ložiskové uložení, pokud se nemýlím, nicméně mi není jasné jak se taková porucha projevuje při běžném provozu?


Naprostá většina problémů spojených se systémem recirkulace spalin má příčinu v hromadění karbonových úsa které se tvoří z mastných frakcí ve výfukových plynech. Ty většinou po čase zcela ochromí funkci EGR ventilu, který tudíž nemůže pracovat správně. Pak totiž mnohdy první drobné vůle zmizí.


Auto koupeno s 91tkm, na volnoběh při zahřátém motoru už rachotil. Dávál jsem si bacha na styl jízdy - podtáčení, rychlé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.