středa 20. března 2019

Hneda hlenova zatka

Její odchod potom může ohlašovat začátek první doby porodní. Pokud nemáš kontrakce a nebo ti neodtekla či neodtéká voda, tak se plašit nemusíš a do porodnice také ne. Zátka může odejít i několik týdnů před porodem.


Hlienová zátka (po lat. operculum ) je zátka, ktorá sa vytvára počas tehotenstva. Táto zátka vypĺňa a utesňuje cervikálny kanál krčka maternice a ochraňuje plod v maternici pred baktériami. Neprepustí dovnútra žiadne baktérie, infekcie a ochraňuje krčok maternice pred poranením. Spolu s plodovými obalmi tak tvoria ochranu proti inkfekci plodu.


Jak přesně vypadá hlenová zátka? Holky, vypadá to, že mi včera večer odešla hlenová zátka a chci se zeptat, za jak dlouho jste potom rodily. Ahoj me hlenova zatka odesla dny pred porodem a bylo to velke mnozstvi rosolovite hmoty a vubec nebyla zabarvena do hneda nebo s. Hlenová zátka zpravidla odchází. Může se objevit silnější výtok, červené či hnědý hlen. Jestliže kdykoli v průběhu březosti zjistíte žlutý, hnědý , krvavý, zelený nebo zapáchající výtok navštivte veterináře.


To moze byt hlenova zatka. Nam v porodnici vraveli, ze ta moze odist 1-dni pred porodom. Ze do porodnice mame ist ked otecie plodova voda - po hodinach alebo ked mame kontrakcie po min. Na druhou stranu jsem četla na netu ze pokud je to hodne tmave a jsou tam sraženiny ma se jet.


PA rikala ze pokud netece jasna krev je to ok. No vlastne jsem o tom ani nevedela az na kontrole mi rekli, ze mi jiz odesla hlenova zatka a ja jsme si matne vzpomela, ze asi pred dny jsme mela takovy ruzovy hlen - tak to asi bylo ono. Tomik narodil a to sel KP a byla jsem prvnorodicka.


No je to individualne. Neboj, neplas sa, ja viem, uz mas termin, no babenko si pocka, ked pride cas. Ja som rodila v Brne, na Obilnaku. Nahlásit Citovat Zmínit Gladys.


Přečtěte si, jak vlastně vypadá a zda vás hned čeká poro když odejde. Je to malé množství hlenu uvnitř děložního čípku, kde zůstává po celou dobu těhotenství. Tvoří tak společně s plodovým vakem ochranu plodu proti vniknutí bakterií zvenčí. Celé těhotenství mám výtok konstantní bíle barvy, ale dnes a před dny mi odešely kousky hlenu takové gelovité konzistence a barva byla průsvitná a žlutá taková směs. Mohu to považovat za částečný odchod hlenové zátky?


Aktuálůně jsme ve 36tt podle menstruace a podle velikosti. Když se řekne hlenová zátka, většina maminek – ať už těch, které miminko teprve čekají, nebo i těch, které již porodily – si tento pojem automaticky spojí se začátkem porodu. Ja jsem nekde cetla,ze kdyz odejde cela zatka ,tak je to otazka dnu,kdy se zacne rodit. Dobry den poradil by ne. Renni, uz to mas za par.


Mohla bys tomu pomoci treba podupkavanim ze schodu. Naproti tomu – hlienová zátka vyzerá naozaj ako hlien. Rozdiel medzi hlienovou zátkou a plodovou vodou. Ahojte žienky prosím Vás kedy Vám.


Moja hlienova zatka bola taka tuhsia, akoby gumeny stuplik s hrubkou cca do centimetra. Ma ochranit babo od vonkajsieho prostredia, preto sa vola zatka , u mna mala aj taky tvar ako dlha rurka. O 14tej mi odisla o 10tej na druhy den bola mala na svete.


Totiz ma pocit ze mi odesla ale nejsem si jista jestli to bylo ono. V utery vecer se objevil jakoby pruhledny hlen a pres nej takova naruzovela smuha a ve stredu zase vecer pruhledny hlen bez zabarveni podobny provazek. A jeste jeden dotaz je mozne podle nejakych priznaku poznat ze.


Web pro těhotné a maminky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.