středa 27. března 2019

Hsk gynekologie

Instrumentální revize dutiny děložní – vyčištění dutiny děložní pomocí kyrety v celkové narkóze. Dobrý den, pane doktore, je mi let. Biopsie pochvy provedena, HSK s abrasí však ne pro fauce route při dilataci děložního hrdla. Bylo by vhodné podstoupit u. Hysteroskopia ( HSK ) ako diagnostická a terapeutická me-.


Hsk gynekologie

Jana Chromcová (oddělené operační gynekologie a rizikového těhotenství). Ambulantní diagnostická hysteroskopie. Pomocí optiky lze prohlédnout a následně zhodnotit nález. HSIL, intraepiteliální změny dlaždicových buněk vysokého stupně závažnosti. Nejprve si mě podali za mou absenci v návštěvách gynekologie , ale potom už to šlo jak na drátku.


Nejprve jsem podstoupila kyretáž, po dalších dnech hysteroskopii. Měla jsem obavy, ale byly zbytečné. V pondělí nástup, vše mě bylo vysvětleno, v úterý na výkon, nevím, jak dlouho trval, ale po probuzení ještě na sále, jsem se dožadovala, kdy, že už půjdu na. Popis hysteroskopie, ambulantní hysteroskopie.


Jsem odeslána na HSK v CA. Gynekologie Tereza 12. Hysteroscopy in diagnostics and therapy in infertile patients. It is also one of „see and treat“ techniques, so the surgeon can solve the problem immediately.


Pacientky indikované k HSK prosíme o vyplnění a vytištění TOHOTO FORMULÁŘE. Přineste ho, prosím, s sebou k operaci. K otevření formuláře potřeb. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Martin PARMA Náměstí Gen.


Mám již 3-roky měsíčky dlouhé tak 9-dní, né moc silné, ale dlouhé. Ke konci měsíčků, někdy i po nich. Takže i když gynekologie není můj obor,tak přeci jen mám v tomto oboru nějaké znalosti. V prvním mém příspěvku jsem Ti i uvedla odkaz,který stačil zkopírovat a zadat do vyhledávače-toto vyš. Umožňuje vyšetřovat děložní dutinu prostřednictvím miniaturní videokamery.


Při každé hysteroskopii se provádí cílený odběr materiálu, který se zasílá na histologické vyšetření. Na hysteroskopiu - HSK je príjem zväčša ráno o 7:hodine dňa operácie. Nejčastějším HSK nálezu byl nález endometriálního polypu, který u asymptomatických žen byl nalezen u více než poloviny všech pacientek.


Hsk gynekologie

HSK zjištěno podezření na maligní proces. Histopalogické vyšetření prokázalo zhoubný nádor u resp. Shodu s histopatologickým nálezem prokázala více hysteroskopie než vaginální. Proto musela nemocnice situaci řešit. Po dohodě s městy ve spádové oblasti a se souhlasem s vedením krejského úřadu bylo porodní oddělení k 1. Nebo si mám nechat provést HSK a LPSK a LOOP excizi odmítnou?


Jak byste postupoval v případě mého nálezu? Předem děkuji za odpověď. Prevencí rozumíme předcházení vzniku určitého onemocnění, případně předcházení vzniku komplikací tohoto onemocnění. Aktuální gynekologie a porodnictv.


HSK resekcií rezíduí po pôrode, alebo potrate. Pacientka je pred výkonom poučená a podpisuje informo - vaný súhlas s diagnostickou, alebo operačnou hystero - skopiou. Informovaný súhlas obsahuje dostato.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.