čtvrtek 6. června 2019

Smradlavý sýr z tvarohu

Smradlavý sýr z tvarohu

Snazšímu vyklopení sýra z pevné formy (miska, hrneček) pomůžeme tím, že si formu vyložíme potravinářskou folií, nebo použijeme silikonovou formu, která je pružná a sýr z ní jde vyklopit velice snadno. Polotvrdý domácí sýr z tvarohu podáváme s chlebem či pečivem podle chuti. BABIČČIN SMRADLAVÝ SÝR , NEBOLI TVAROH ,TVARŮŽKY A KMÍN, není cítit: D. Není nad zdravý domácí tvarohový sýr , který obsahuje tolik soli i tuku, kolik si určíte. Po různých domácích tvarohových sýrech a sýru typu labneh z jogurtu jsem se odhodlala vyzkoušet něco o kousek složitějšího - polotvrdý sýr ,. Ingredience pro: zavařovací sklenici.


Potom, co jej Láďa koupil v. Pokud si někdo pamatujete ,když se dělával takový ten smradlavý sýr z tvarohu , zrál nahoře na lince, tak tohle je skoro ono. Připravte si domácí tavený sýr z tvarohu. Výroba domácího taveného sýru je velmi jednoduchá, i když zabere trochu více času. Smradlavý sýr jako bolavá noha příprava receptu : Vše promícháme, dáme do.


Sýr se dá připravovat ve větším i menším množství, zde předkládám rozpis na sýr z jednoho plnotučného tvarohu (250g). Výsledkem je malý bochníček sýra s hmotností přes 200g. Toto množství mi připadá přiměřené jako testovací, když nevíte, zda vám sýr bude chutnat. Ahoj, já jsem Tomik a vítám tě u mého dalšího videa.


V dnešním dalším videu jsem si pro vás připravil videorecept o tom, jak si vyrobit domácí sýr. Doufám, že se ti video bude. Pivo přilévejte postupně, aby tvaroh příliš nezřídl – měl by mít konzistenci hustého krému.


Dejte do misky, kterou lze přiklopit dezertním talířkem, nebo do uzavíratelné sklenice se širokým hrdlem. Sýr musíme dělat z domácího tvarohu - tedy mléka od krávy NE KUPOVANÉHO, které je pasterilizované, potom sýr zplesnivý, zatímco musí zrát. Mléko o krávy se nechá zkysnout a zahřeje se. Tvaroh z domácího mléka. Udělá se sraželina a tase nalije do lněného sáčku a pověsí.


Pod sáček se dá nádoba, kam ztéká syrovátka. V sáčku zůstane tvaroh na. Tak jsem taky vyzkoušela dělala jsem z poloviční dávky, tedy 250g tvarohu a 250ml mléka z automatu. Při zahřívání se hmota začala sama srážet i bez citronu, nakonec jsem jej ale přidala.


No asi jsem tavila moc kvalitně - vznikl mi sýr podobný eidamu, stejně tvrdý a žlutý i chuť je podobná. Jak začne být cítit (ještě není), ale tvaroh je pořád sypký, tak to promícháme a přidáme: dle chuti sůl, špetku černého pepř. Přidáme lžičku sody, pořádně promícháme a necháme minut odležet. Zbylo mi tam půl vaničky tvarohu koupeného v akci, takže by mi nebylo líto kdyby to bylo na vyhození ale není to špatné a přes řidčí tvaroh z vaničky má sýr normální roztíratelnou konzistenci a jestli do rána vyprchá příchu't sody, tak to nebude mít chybu. Domácí tavený sýr dle Ládi Hrušky - recept: 1. Tchýně to dělá z domácího tvarohu co bere pravidelně od jedné známé,kupujeme od ní i mlíko.


Pak přemístěte z pleny do nádoby s uzávěrem a zkonzumujte do týdne. Levnější a chutnější. Tento čerstvý sýr je tvarohového typu a chutná skoro jako Lučina, ale jenom skoro, je totiž mnohem lepší. Z uvedeného množství jej vyrobíte asi 2g – asi, protože něž jsem jej zvážila, stihlo se kus ujíst. Ani ho radši nečtěte.


Lepší je stejně udělat si tavený sýr doma z tvarohu a přísad podle své chuti. Máte tak jistotu v tom, co jíte a navíc si neskutečně dobře pochutnáte. Do prodávaných tavených sýrů se totiž přidávají různé druhy tavících solí a dále konzervantů, aby sýr déle vydržel. Stane se z něj opravdu tavený mazací sýr.


Připadala jsem si jako kouzelník. Pokud nesníme sýr hne tak ho skladujeme přikrytý nebo v alobalu, jinak z něj budeme mít amarouna, ale to dělají normální sýry také. Jak udělat domácí sýr z mléka a tvarohu ? Navíc při přípravě získáte syrovátku, kterou můžete třeba hned vypít a prospět tak svému zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.