středa 2. května 2018

Převařovat kojeneckou vodu

Používám kojeneckou vodu , převážně Lucku (úplně neperlivou), někdy Horský pramen. Není mi jasné, proč se mají kojenecké vody převařovat. Také už jsem četla názor, že se nemá převařovat celá voda, ale jen ta část, kterou chci zrovna použít. Já ji vždy převařuji celou. Dosud převařuji vždy minut.


Do kolika měsíců je nutné vodu převařovat , případně do kdy je nutné kupovat kojeneckou vodu a kdy mohu začít podávat převařenou vodu z kohoutku? Je vyvyřování lahví nutné po každém krmení? Další otázkou je, zda kojeneckou vodu ještě převářet. Avšak jsou maminky, které kojeneckou vodu pro lepší pocit bezpečí svého dítěte raději ještě převaří.


Nějak mi to nepřijde smysluplný vařit déle kojeneckou vodu , už jenom z toho pohledu, že převařovat by se vůbec nemusela. Jo samo že lahvičky, dudlíky sterilizuju déle. Tak si myslím, že převařovat kojeneckou vodu nemusíš.


Převařovat kojeneckou vodu

Do kdy převařovat kojeneckou vodu ? Dobrý den, pane doktore. Přece jenom toho nesní tolik, aby ji to mohlo ublížit. Jde tam hlavně o dusičnany a ty už takhle velkému dítěti v příkrmu neublíží. Jestli berete vodu z veřejného vodovodu, která je alespoň občas hlídaná, tak bych to asi tak neřešila.


Zkus se zeptat správce. Kojeneckou vodu není nutné převařovat. Je to jediná voda, u které je zaručené přírodní složení, které vyhovuje potřebám dětského organismu. Od té doby používám vodu z kohoutku, ale také převařuju a budu i nadále - kvůli bakteriím. Nepovažuju to za velký problém, protože v rychlovarné konvici mám převařenou vodu pořád připravenou.


Převařovat kojeneckou vodu

A proč bych ji měla převařovat , to se určitě nemusí. Ještě tě to vystraší, než jsme našli horský pramen, zkoušela jsem jinou kojeneckou vodu převařovat , ale měla jsem z toho akorát blbý pocit kdy po varu zůstaly bílé stopy. Což jsou prý minerální látky, ale kojenecká voda by jich měla mít co nejvíc…? Teď jsem ale slyšela, že není vhodné kojeneckou vodu už převařovat a zjistila jsem že i na lahvích většiny kojeneckých vod je psané že se převařovat nemusí. Vodu kojeneckou jsem taky převařovala, taky tam plavalo cosi bílého a vodní kámen to nebyl.


Miminko to přežilo bez újmy. Dopředu bych vodu asi nepřevařovala. Nemusíte být ze všeho tak vyjukaná. Klidně v tom převařování pokračujte a nemějte strach. Vodu není třeba převařovat , stačí ji přivést k bodu varu.


Převařovat kojeneckou vodu

Nebo je možné si ji jen ohřát? Druhá otázka je ohledně pitného režimu. Já jsem převařovala kojeneckou vodu asi první tři měsíce, pak jsem kupovala Aquillu nebo kojeneckou z Lidlu, ty se převařovat nemusí (jsou snad nějak ošetřeny pomocí utz, ale možná taky kecám ) A teď používám kojeneckou nepřevařenou.


Mám skoro roční holčičku a chtěla jsem se zeptat, jak dlouho asi je potřeba vyvářet lahvičky-dudlíčky, převářet vodu a kojeneckou vodu ? Pořád lepší, než voda z vodovodu. Rozvoz zdarma k vám domů. Nakupte v našem e-shopu a my vám vodu doručíme, kam nám řeknete.


Převařovat kojeneckou vodu

Doprava je zdarma již při objednávc. Doporučuji používat kojeneckou vodu pro přípravu kojenecké stravy a čajů minimálně do jednoho roku,“ říká Kudyn a vysvětluje, že je nutno si uvědomit, že ledviny nejmenších dětí – novorozenců a kojenců – nemají ještě dostatečně vyvinutou schopnost vylučovat z organizmu (filtrovat z krve) do moče zvýšené koncentrace cizorodých a minerálních látek. U kojenecké vody je kromě nízkého obsahu minerálních látek důležitý především nízký obsah dusičnanů, kterým se odlišuje například od vody z vodovodního kohoutku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.