čtvrtek 4. července 2019

Jak vyčistit nádržku wc

Jak vyčistit nádržku wc

Už jsem i vybrala vodu a šroubovákem ten kámen. Přečtěte si užitečný návo jak správně vyčistit záchodovou mísu od vodního. Jakmile matky zcela odšroubujete, měli byste být schopni prkénko sundat, abyste jej mohli důkladně očistit. Ovšem nejde jen o to vědět ČÍM čistit, ale také JAK čistit. Já už jsem se nánosy snažila octem odstranit dříve.


Jak vyčistit nádržku wc

Jak vyčistit WC správně. Ale dělala jsem to tak, že jsem vzala cca hrnek octa, nalila ho do rychlovarné konvice, poté, co mi rozpustil vodní kámen v ní jsem ho ještě použila na vyčištění odkapávače na. Ale barevná voda se mi libívávala Jinak je to prý vše na prd. Já minula dala ty čtyři kuličky a ze necelý týden v pr.


WC drhnu a je super čisté. Minule se začala dělat. Do čištění záchodu a záchodové mísy se nikomu moc nechce.


Jak vyčistit nádržku wc

Tvrdá voda v míse způsobuje nepěkné usazeniny vodního kamene, který je třeba odstranit. WC se šňůrou a co nádržka, to jiný mechanismus. K dostání je spousta prostředků k její desinfekci i zářící čistotě, ale ne vždy pomohou. Chcete-li ušetřit, uklízet ekologicky a přitom mít čisté wc , stačí vám k tomu pouze ocet, soda a obyčejná pemza. Hledala jsem na netu a našla jsem článek na hobby na iDnesu, k. Pozor, voda je dnes drahá.


Nefunkční splachovač vám může ukrást i několik desítek tisíc korun. Pokud došlo k zanesení WC mísy tzv. Splachovací nádržko, vyměň se! V našem video návodu z projektové dílny HORNBACH vám ukážeme, jak snadno demontovat splachovací nádržku a namontovat novou. K tomu dále patří samozřejmě návo jak nainstalovat vedení, aby splachování WC a další funkce poté správně fungovaly.


Potřebuji vyndat nejdříve měsíček, pak sluníčko a nejde mi to vyndat, spláchne. Dobrý den, prosím vás, kdo máte WC na podobném principu. I když je protékání WC často nenápadné a příliš nenarušuje chod domácnosti, probíhá nepřetržitě a vede k neustálé spotřebě vody.


Oprava protékající závěsné toalety nezabere příliš času, obvykle navíc stačí celý mechanismus jen vyčistit , případně vyměnit některý z dílů. Doma se mi nedaří vyčistit řádně WC. Normálně mísu drhnu štětkou, kolikrát nechám čistič v míse přez noc a zas je tam ta špína. Jsem z toho nešťastná, protože když přijde návštěva, tak se strachuju, co si. WC – toaleta se po spláchnutí nezastaví, ale voda teče dál do mísy, takzvaně protéká.


Není to sice zrovna prasklá trubka a potopa v bytě, ale obtěžovat to může i tak poměrně dost. Jednak zvukově, zvlášť, máte-li WC blízko ložnice, a taky finančně – účet za vodu se může dost prodražit. Určitě jste už viděli videa, jak CocaCola skvěle odmašťuje, čistí nárazníky aut, prostory motorů nebo vrací lesk kovovým mincím. Odstraní také vodní kámen?


WC CocaColou je tak účinné právě proto, že obsahuje kyselinu citronovou a fosforečnou. A byli byste překvapení, že ne v malém množství. Protékající voda na WC vyžaduje opravu. Nepatrná závada se může změnit v mnohem větší. Přinášíme vám stručný návo jak snadno a rychle protékající toaletu opravit.


Jak vyčistit nádržku wc

Zaměříme se na protékající toalety s různými typy splachovacích systémů. Moderní splachovací toaleta má dvě hlavní části – nádržku a sifon. Sifon odděluje vaši koupelnu od zbytku toalety a brání pachům nebo plynům procházejícím kanalizací, ke které je připojena. Nádržka toalety obsahuje velké množství vody a velmi rychle ji vypouští přes sifon. Odborníci doporučují investovat do nového klozetu, když se jedná o WC starší jak let.


Ostatně – u takto starých kousků je dostání se do nádržky (a tedy k ventilu) často velkým oříškem. Tehdy je nutné nádržku kompletně demontovat, často velmi složitě – pod keramickou nádržkou se uvolní šrouby, ta se poté. Byt kde bydlím v podnájmu má závěsné wc se splachovací nádržkou zabudovanou ve zdi. Po návratu z delší dovolené se mi ještě podařilo párkrát spláchnout a pak už nic. Podle zvuku který slyším, když mačkám splachovací tlačítko to vypadá, jako by v nádrži nebyla voda.


Potrubí od WC má DN 100mm a větší, proto se záchody tak lehce ucpávají nejen plastovými vonítky, spláchnutým hadrem od mytí podlah, ale i dětskými vlhčenými ubrousky, dámskými hygienickými potřebami a papírem. Předměty se v potrubí zachytí, ve vodě se nerozmočí, ale chovají se jako hadr, který dokáže zcela ucpat domovní kanalizaci. Všechny tyto ucpávky dají. Nechci se ptát maminky, jak to dělá, protože bych se mohla dozvědět něco na způsob, že to např. Ona moje maminka je takový naturalistický človíček, který se s níčím moc nepáře.


Tak se raději ptám vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.